söndag 4 januari 2009

oh so

Hejsan Bloggen!

Nu ar jag i Washington D.C. sitter pa hostellets internetdatorer. Det ar en bra stammning. Kanns skont och vemodigt att lamna NY. Var en helt sjukt stor stad, inser man nu nar man kom hit. De 10 georgierna som vi bodde var lite speciella de med. En av killarna sa var valdigt oppen och delade av sig sjalv. De har inte den kroppsliga distansen till varandra. Han hade valdigt mycket energi vilket uttryckte sig i strippande och annan obscen dans - fast han kom inte sa langt, laten tog slut. De kan vara valdigt kroppsligt nara varandra, ungefar som man ar med familjemedlemmar. Men anda var jag nog lite forvanad nar just han helt plotsligt lag ovanpa mig. Utan att det skulle vara nagot SADANT mellan oss. Men det blir ju lite speciellt nar man sover 15 personer i en lagenhet med sovplatser for atta.

Lindas kompisar har valdigt svart att bestamma nagot och att komma igang med att borja att fara, ja du vet. Sa blir skont att vara bara med Linda i ett ganska langt tag nu. Anda sa tyckte jag om dem sa det blir skont att traffa dem igen i Utica. Speciellt Lindas room mate tyckte jag om. Hon utstralade ett valbehovt lugn dar i den smatt kaotiska lagenheten med nojs och skrammel sent pa natterna.

Hejda bloggen, nu ska jag fara och kopa chips, allt gott,

I



Inga kommentarer: