söndag 6 april 2008

Meeeeeeelle

Hejsan bloggen,

long time ago igen. Igår var jag på Tomas Andersson Wij konsert. Köpte hans skiva snodde hans plansch. Det var roligt. Jag tyckte det var bra. Men inte så bra som första gången. Då var det mer djupt snack. Kanske för att det var i en kyrka. Och inga bra bilder fick man heller på grund av rökmaskinen.

Idag var jag på nationskörsfestival här i Uppsala. Linnea var med. Det var i universitetets huvudaula tror jag. Där hade jag varit förut, när Ann blev klar läkare. Dit trodde jag inte jag skulle fara igen. Det var väldigt fint.

Imorgon ska jag fika med Sofia och gå på Tove Jansson utställning med Linnea och kanske Melle och Klas.

Sen far jag hem till den gråa verkliga vardagen där kandidatarbetet står mig upp i öronen. Vill inte tänka på det nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är glad att jag är nämnd på din sida, men jag blir nästan lite förnärmad att bli nämnd med en massa sossar :p jag kan ju bli placerad i ett sossefack och det kan ju bli helt fel :p (du förstår att jag är ironisk eller hur?) puss och kram