onsdag 26 mars 2008

Inte tid för möten

Inser att jag inte haft tid för möten och inte kommer att ha det heller. Satsar istället på idrott, afrikansk dans... Och inte har jag ju fan "tid" med det heller. Eller jo, afrikansk dans ska jag nog ha tid med. Har stegvis vant mig med hemmakvällar.

Återuppväcker Loesje nu och Håkan Hellström och avgudar Tomas Andersson Wij. Vet inte vad den plötsliga intresset och intensiteten beror på. Kanske just på de där hemmakvällarna, det är sånt man gör då.

Här kan man lyssna på några av de nya låtarna från Håkans singel.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu tycker jag du kan ändra din ålder kära Ingrid :) jag skrev en arbetsansökan idag och skrev för första gången att jag är 22 år. det kändes väldigt gammalt. skum känsla. inte långt till 30 nu ;) stor kram och sköt om sej!