fredag 11 januari 2008

Igår och idag

Vi var till IMAX och tittade på världens största 3D bioskärm. Det handlade om fiskar och undervatten saker. Men innan var vi till amemura på jakt efter lolitakläder utan resultat. Affären var stängd. Sen var vi till en låååååååååååmg shoppinggata där Osakaborna handlade. Inte turistigt alltså. Och jag var på föreläsning japaneese and chineese litterature and media. det var, som viktor berättat ett skämt. Och sen skolkade Viktor för min skull. Haha. Och vi åt på en restaurang där man först köpte en biljett ur en maskin där det stod vad man skulle ha. Och det kändes roligt. Och jag köpte en bh och ett kattunderlägg.

Och nu känner jag viktor andas.

Och så idag sov jag en stund hos nana. Och sen till suitacampuset med gratis buss. Och så lite velande och så regn och så open air old farm house museum. det var fint. och vi var ensamma där i spöregnet. och det var de vanliga människornas liv och inte flaschigt och kommersialiserat. skönt. och nu natti, natti.

Natti, natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ah så bra att jag andas.