lördag 1 september 2007

oj, vilket kalas!

jo. jag anlände med tåg kl 18 till Karis tågstation. Där träffade jag S som jag aldrig sett förut, men som kände igen mig... Haha.

vegetarisk mat serverades snart på borden och jag åt längst av alla. sen höll jag "tal" till Melles ära och gav henne Tärningsspelaren. Hoppas att hon tycker om den.
Jag badade bastu med ett gäng nakna karlar och det var läskigt. fast jag hade underkläder på mig...

Och så pratade vi och jag fick lära mig en massa om fotografering som jag aldrig vetat förut och nu är jag helt inne på det hela, men jag är ju helt inne på det mesta så får se hur det går...

Och pratade till halv sex och fnittrade till.... jag vill inte tänka på hur mycket klockan var då, men sov sen djupt till halv elva.

Och for till Fiskars och fotograferade där mycket i en lång stund och det var kul och så köpte jag ett lönnlövshårspänne som jag kan sätta upp hela håret med och jag är så glad över att Melle visade mig stället.

Och for hem med Annika och det var snällt att få åka bil med henne och skönt att slippa nojsiga tåg.

Och melles pappa liknar en filosof och jag skulle nog vilja prata mer med honom och hoppas att jag får träffa honom igen och prata om hans forskning.

Och deras trädgård.

Jag kände mig hemma, och lugn och jag fick vara som jag är. Tack.

Inga kommentarer: