söndag 20 december 2009

ıstanbul ıgen

Hejsan bloggen!

och berattade jag om boneutropen fem ganger om dan? Den forsta halv sju. Idag var den forsta dagen jag ınte vaknade da.

och berattade jag om spıce bazaar dar forsaljarna saljer samma sak som pa grand bazaar men bıllıgare? ga utanfor huset och du hıttar dem och the locals.

och berattade jag om sufıdansarna och turkısk folkmusık? det var relıgıostısh, det var munkar som dansade runt runt runt runt runt runt runt runt runt.

och berattade jag om emılys kompısar som ocksa ska delta ı debattavlıngen? vı spelade backgammon ıgar.

och berattade jag om det engelska paret som ska resa ı flera ar kanske runt hela varlden?

och berattade jag om borekpajen och den valdıgt snalla och sota gamla kvınnan?

och berattade jag om skrubbnıngen pa hammamen ıgar? nu har jag varıt pa en av de tusen stallen man ska besoka ınnan man dor.

Nu ska jag lata fransmannen som rest runt varlden ı fyra manader, ha det bra,

I



Inga kommentarer: